Mes, žvejai mėgėjai, esame prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuvele
Komentarai
#2
Žvejoju gyva žuvele nuo penkerių metų,ir noriu toliau taip žvejoti.Visada laikausi žvejybos taisyklių,todėl visos nelegalios lydekos yra paleidžiamos.Nerijus Balčiūnas (Vilnius, 2018-03-13)
#5
Aš pasirašau, nes toks būdas žvejybos neišnaikins žuvies.Klaidas Janeika (Vilnius, 2018-03-13)
#8
As pasirasau,nes tai mano megiamas zvejybos budas.Lina Urvakiene (Vilnius, 2018-03-13)
#9
Esu žvejas mėgėjas ir megstu žvejoti įvairiais būdais.Andrius Kairys (vilnius, 2018-03-13)
#10
Pasirasau nes as uz kontrole , del istekliu issaugojimo , o ne uz draudimus . Nieko neturiu pries pati gaudymo buda , nors as lydeku ir nevalgau .Dainius Burokas (Vilnius, 2018-03-13)
#14
As pasirasau, nes esu zvejys ir megstu zvejoti gyva zuvele.Andrius Rutkovskij (Vilnius, 2018-03-13)
#15
Tai nesamoneVadim Kondratovic (Salcininkai, 2018-03-13)
#19
As pasirasiau ,nes is patirties zinau ,kad gaudymas gyva zuvele netoks paprastas budas kaip skamba is sono.Tokiu budu tikrai daug nepagausi su 2-3skrituliais.Cia ne tinklais kai issukuoja ezerus .Pradziai brakonierius sudrausminkit ,o jei zuvies istekliai negauses tada galvokit kaip cia draust gyva zuvim gaudyti.Jau tuo verslinei zvejybai atrisit rankas ir leisit viska ,o paprastam zvejui skritulio nebus galima imerkt i bala.Ne nuo to galo pradedat vyrai.Ijunkit galvas.Dainius Vysniauskas (Vilnius, 2018-03-13)
#21
nes Lietuva jau virsta į DrauduvąGražvydas Kaminskas (Jurbarkas, 2018-03-13)
#27
Aš pasirašau, nes manau kad tai pazeidžia žvejybos laisveTautvilis Matekonis (Kupiškis, 2018-03-13)
#28
Aš pasirašau, nes manau sutinku su visomis išvardintomis priežastimis.Inga Kašėtaitė (Vilnius, 2018-03-13)
#35
Nes didesne nesamone sunku butu sugalvoti. Turi buti kaip vakaru valstybese: dideles privalu paleist, mazas gali imti(leistina. kieki vnt.)Rimvydas Gaulia (Alytus, 2018-03-13)
#37
Esu žvejys megėjas, kurio megėjiškos žvejybos įpročius norite pakeisti.Giedrius Misiūnas (Anykščiai, 2018-03-13)
#38
Aš pasirašau, nes nepritariu tokiam draudimui. Tinklus drauskit geriau!Virmantas Gaidulevičius (Ukmerge , 2018-03-13)
#43
gaudant tik dirbtiniais masalais išloš tik verslininkai, kurie to pasekoje padidins masalų kainas, kurios ir taip lyginant su visu pasauliu yra didžiausios. Nepasiturintys gyventojai (ypač senjorai, jų tarpe šis žūklės būdas plačiai paplitęs) taps brakonieriais, nors šis būdas žuvų ištekliams tiek pat žalos padaro kiek ir dirbtini masalai (nors panašu, kad dirbtini daugiau, nes traukiant masalą yra sužalojamos žuvys už kupros ar kitų kūno dalių, o tai puiki terpė plisti bakterinėms ligoms).Dovydas Vidzbelis (Alytus, 2018-03-13)
#46
nes megstu zvejyba gyva zuvele, ir tai senos tradicijos!Artūras Bešys (Anyksciai, 2018-03-13)
#50
neuždrausti žvejybos gyva žuvele būdų,Edgar Vaskevic (Nemencine, 2018-03-13)
#53
Aš pasirasau nes, tai yra ydomiausias žvejybos būdas.Žygimantas Sutkus (Reading, 2018-03-13)
#58
Zvejyba gyva zuvele siekia senus laikus kai zmones apie kitus negyvus masalus net nezinojo,manau tokia zvejyba galima traktuoti kaip paveldaValdad Bilotas (Vilnius, 2018-03-13)
#70
Kiek yra zveju ir kiek zuvies tikrai neisgaudys geriau uzdrausti versline zvejyba negu gyva zuvele. Pavyzdziui pats esu is Jurbarko aplink pilna tvenkiniu o ziema turime vaziuoti i Visbarus kad galetume ramiai pazvejoti gyva zuvelePaulius Majauskas (Jurbarkas, 2018-03-13)
#74
As pasirasau sia peticija nes pats megstu gaudyti gyva zuvele. Ir tikrai netikiu kad sis zvejybos budas yra pranasesnis uz spiningavima ir gaudyma negyvais masalais. NEBEPJAUKIT GRYBORytis Ramanauskas (Kedainiai, 2018-03-14)
#79
Nes esu Zvejys ir nenoriu kad visos zvejybos butu Plasmasines ar silikonines!Jonas Domarkas (Kartena, 2018-03-14)
#89
Apsurdas,visais laikais žmonės žvejojo įvairiais būdais ir nuo to gamta nenukentėjo.Geriau sprestų visuomenei vertingus ir reikalingus klausimus,o ne tokius kurie visiškai nereikšmingi.Vita Sovaite (Klaipeda, 2018-03-14)
#92
Aš pasirašau, nes žvejoju gyva žuvele !Džiugas Montvilas (Akmene, 2018-03-14)
#95
Dabar viską valdžia moka tik drausti. Su gyva žuvele nei prieš 50metų nieks nieko neišgaudė ir nepakenkė gamtai, nei dabar pakenks. Plėšrūnai, tokie kaip ūdros, audinės, kormoranai ir pan. parazitai kurių privisę kiekvienoj baloj - jie žuvį naikina masiškai, o ne vargšas žvejas atėjes su kibirėliu karosų ir tikslu pagauti tą lydeką. Juokdariai, besmegeniai ir neišmanėliai tik gali sumastyt draust ir šį žūklės būdą!!!Remigijus Indrašius (Vilnius, 2018-03-14)
#98
Esu prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuveleMindaugas Venckūnas (Šakiai, 2018-03-14)
#102
Esu PRIES draudima zvejoti gyva zuveleMantas Zilevicius (Jonava, 2018-03-14)
#109
AS prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuveleVladislav Orševskij (VILNIUS, 2018-03-14)
#113
Aš pasirašau, nes esu prieš ketinimus uždrausti žvejoti gyva žuveleArtūras Jankovskis (Vilnius, 2018-03-14)
#114
Aš pasirašau, nes tai tradicinis mėgėjiškos žvejybos būdas, o verslininkai įrodinėja, kad žuvies prisiveisė per daug, todėl reikia grąžinti jų tinklus. Tai leiskite daugiau sugauti mėgėjams-meškeriotojams, o ne drauskite jiems būdus ir priemones.Gintaras Galkus (Šiauliai, 2018-03-14)
#119
Griežtinkite kontrolę, o ne žvejybos būdus drauskite!!!Povilas J. (Vilnius, 2018-03-14)
#131
jo jo draudimai draudimai ant draudimu dar apribojimai ilgis vinetai. Gal jau baikit knist prota vieni kitiems manau kas kaip megsta meskeriot tas taip ir tegu gaudo jus manot kad esat geresni tie kurie pagave palaeidzia isdraskytom ziaunom ne velnio jie nera geresni uz ta kuris saziningai pagaves ta zuvi pasiims su savim o nesaziningu yra tarpe visu ir tarp tu save pasikelusiu. Buki protingesni o ne pienburniai nesikandziokit vieni kitiems ziurekit saves.Uztenka jau tu draudimu tegu tik visi laikosi tu taisykliu kokios jos yra ir viskas cia butu geraisigitas lizunas (rietavas, 2018-03-14)
#136
As pasirasau.Edvardas Zukauskas (Göteborg, 2018-03-14)
#137
Užkniso su žvejų mėgėjų draudimais, tegul brakonierius gaudo...Algis Pledzevičius (Rūdiškės, 2018-03-14)
#143
Nesu abejingasTomas Žėglaitis (Šakiai, 2018-03-15)
#145
...Nes gana idiotiškų draudimų, o laikas sutvarkyti kontrolę, kad mėgėjai pažeidinėti ESAMUS įstatymus prarastų tam norą, o kai kurie piktybiniai - ir galimybes.Arūnas Viltrakis (Vilnius, 2018-03-15)
#150
Nes versline zvejyba vidaus vandenyse nesamone zuvu genocidsStasys Meigys (Silute, 2018-03-15)
#151
Nes manau , kad šis žūklės būdas nekenkia gamtai labiau negu visi kiti leistini būdai, o gal net ir mažiau, taip pat jis turi senas tradicijas. Kas kenkia , tai verslinio brakonieriavimo rūšis.Renatas Kriščiūnas (Vilnius, 2018-03-15)
#168
As pasirasau, nes pats esu zvejysRegimantas Macijauskas (Utena, 2018-03-15)
#180
Šis žvejybos būdas vienas iš maloniausių per žiemos periodą, kuris trunka labai trumpai, arba neivyksta apskritai dėl nesusidariusio ledo. Vasarą nematau nieko blogo, jei žvejys pastato tris skritulius ežere, kuriame dirbtiniais masalais praktiškai nepagaunama nei viena lydeka. Sąžiningumo dabartiniams žvejams dar šiek tiek trūksta, bet su laiku manau viskas optimizuosis.Andrius Aleksejevas (Vilnius, 2018-03-15)
#183
Pasirašau šią peticiją, nes manau kad kvailesnio draudimo negali būti. Plėšriųjų žuvų populiacijos dydis tikrai nepriklauso nuo žvejų mėgėjų sugaunamų kiekių. Viskas priklauso nuo gamtos sąlygų bei plėšrūnų jais mintančių. Kaip pavyzdys yra kormoranai,ūdros (kurių dabar jau yra galybė ir jų vieta ne raudonojoje bet juodojoje knygoje) garniai.Evaldas Indrašius (Utena, 2018-03-15)
#188
Aš pasirašauKęstutis Šandaris (Mažeikiai, 2018-03-15)
#191
Aš pasirašau, nes sprendimas uždrausti žvejybą gyva žuvele yra nesąmoningas, ir yra neteisingas kai kurių žvejų atžvilgiu, kurie propoguoja žvejybą gyva žuvele.Ramunas Lisauskas (Varėnos raj., 2018-03-16)
#192
Aš pasirašau. Žūklę skrituliais galima draust, bet nereikia draust žvejos gyva žuvele plūdine meškere. Gaudant plūdine didelės žalos nepadaroma ir galima paleist absoliučiai visas užkibusias žuvis nepadarant joms žalos.Edvardas Paulauskas (Vilnius, 2018-03-16)
#198
...užtenka vienui vienos taisyklės - pagautų žuvų skaičiaus ribojimas.Ramualdas Švedas (Jurbarkas, 2018-03-16)