Dėl Saulės gatvės geležinkelio pervažos uždarymo ir Rail Baltica projekto pasekmių


Svečias

#26

2015-06-19 05:35

O kaip mes vazinejam is Vytauto g i Vilkaviskio g. Ir rata darom, nes Ausros g kaip buvo planuojama n metu statyt tilta tai jo dar nera. Bergdziai cia zmones stengiates. Nes projektas yra, darbu eiga ir numatyta. Jau padaryta viskas. 


Svečias

#27

2015-06-19 05:43

Rail Baltica projekto atkarpa Marijampolės mieste didziausia partinių rietenų klaida.Asilų valdzia žiūrinti savo interesus ne žmonių .

Svečias

#28

2015-06-19 06:25

Eismas mieste ir taip tragiškas, visur iškapstyta bet niekur nebaigta, o dar nori ir šia sankryža uždaryti, tuomet beliks tik išmokt skraidyti. Atidarykite pagrindinę Gedimino gatvę ir tuomet kapstykitės kiek jau jūs ten norit.

Svečias

#29

2015-06-19 07:15

Tiesiog toks sprendimas sukels labai daug nepatogumų ir be abejo padidins išlaidas.

Svečias

#30 Re: zilve

2015-06-20 07:39

#1: -  

 Nesuprantu kodėl metus laiko prastovėjo iškasti tuneliai ir niekas nebuvo daroma?


Svečias

#31 Re: Tuščias politikavimas

2015-06-21 10:49

#2: 12345 - Tuščias politikavimas 

 Pagalvokite apie tai kad tuoj Rugsejo 1-oji,kas bussu eismu,kosmaras,absurdas nera zodziu ir taip apsunkintas eismas,o kas toliau laukia???


Svečias

#32 Re: Tuščias politikavimas

2015-06-22 14:59

#2: 12345 - Tuščias politikavimas 

Uždarius Saulės g. pervažą ne mokslo metų laikotarpiu vietoj 10 min. kelionė į namus truko 30 min., ir tai dar pasirinkus atstumu trumpiausią maršrutą.


Svečias

#33

2015-06-22 18:23

o pabandykit dabar miesto centrą pasiekti pėsčiom. Vienas malonumas

Svečias

#34

2015-06-22 19:46

Kiekvieną dieną važiuoju Saulės gatve į darbą ir iš jo, taptųi labai sudėtinga, jei ši gatvė būtų uždaryta ilgesnį laiką. Šiandien aplinkeliu iš darbo teko važiuoti 40 min., o tai 7 km.
rinkėjas

#35 rinkėjas

2015-06-22 21:28

Manau socialdemokratų era baigsis su sia kadencija, ylos lenda is maiso, kad tik sulaukciau kitu rinkimu nes gali tekt emigruot is tokios betvarkės...


Svečias

#36

2015-06-23 05:59

pirmiausia reikia sutvarkyti požeminę pervaža automobiliams aušros g. ,o po to uždaryti saulės g. Marijampolės valdžia negalvoja kiek tai žmonės kainuoja laiko ir pinigų važinėti ratais apie Marijampolę.

Svečias

#37

2015-06-23 13:58

Ar tikrai pietvakarinei daliai problema. Gal pietrytinė?

Svečias

#38 Re:

2015-06-23 14:15

#33: -  

 Gerbiamas ūkio departamento direktorius Pielikis žinių laidoje pranešdamas apie uždaromą Saulės gatvės pervažą kaip tik ir sakė, kad nieko čia tokio dabar daugiau pėsčiomis reikės vaikščioti ir tiek žinių. Gal reikėtų jam pasiūlyti pabandyti? Juo labiau, kad tas vaikščiojimas panašu nusimato iki 2018 metų. Kažką čia reikia daryti, nes miesto valdžia miestiečių interesų negina. Nežinau kam jie atstovauja. Geras gaspadorius turėtų visus savo tarnus vienodai gerbti, na mažų mažiausiai nediskriminuoti, o juo labiau nesityčioti.


Svečias

#39

2015-06-23 16:11

todel ,kad pati gyvenu anapus begiu :) ir pajauciau visus sunkumus
svecias

#40

2015-06-24 11:20

Matosi vadovu kompetencija lygi nuliui organizuoti tokius darbus! neuzbaigus nei vienos uzdarytos pervazos uzdaryti dar viena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... pasekmes... uz menesio laiko prasides derliaus vezimas i Marijampoles grudus kas bus tuomet ? triju pervazu srautas plius nuo Kumelioniu suplauks i viena anksta sankryza ir tai ne lengvieji automobiliai , bet dideliu gabaritu sunkvezimiai ir traktoriai su priekabomis. Taip , kad linksmoji dalis dar tik laukia!

zaraza

#41 zaza

2015-06-24 16:14

Kol nebuvo ViaBaltija apvaziavimo pro Marijampole, visas automobiliu srautas vaziavo Gelezinkelio g. Furos nusuko apvaziavimu, o gatve liko apgailetinoje bukleje.... mes vaziuojam ir lauzom automobilius besikeikdami. Klausimas : ka miesto valdzia negalejo parodyti kompetensijos savo rinkejams ir vyriausybes prasyti sutvarkyti gatve? nieko. susimokesime patys. Dabar dar smagiau. Miestas israustas. visi patiria didelius nuostolius, nes LG stato europine veze. Klausimas: kiek tai laiko dar truks, nes kantrybe ir piniguciai (miestieciu) senka. Ar vel socdemu valdzia mieste permes islaidas marijampolieciams? Man keisciausia , koks ponas pasidare administracijos vadovas, su Obama ar Merkel ar nafig Putinu legviau (jauciu) bendrauti. Papuoše uz europinius pinigus parka,aikste ir AMEN. kitos gatves apgailetinos, jau nekalbant apie atimta susisiekimo galimybe. Pateiksiu ataskyma, kodel Marijampoleje dar kazkas ivyko centrineje miesto dalyje: Buvo europiniai pinigai, o Marijampoleje yra 4 statybos bendroves, Sumeda, Statybos ritmas, Mavista, Vidara. Vyksta konkursas Laimejo viena is ju, kitos subrangovai. Vyksta kitas konkursas laimejo kita, likusieji subrangovai. ir t.t.


Svečias

#42

2015-06-24 17:35

Marijampoles valdininkai leisdami tiesti europine veze per miesta pasirode esantys labai nekompetentingi . Visu pirma reikejo pasirupinti savo miestu,eismo pralaidumu ir kad nenukentetu Saules gatves gyventojai,viso miesto eismo salygos.Visi valdininkai prisideje prie dabartines betvarkes turetu buti pasalinti is pareigu(be iseitiniu kompesaciju).

Svečias

#43

2015-06-24 19:05

Uzdaro kt. pervaza, nepabaige vienos. Normaliose salyse dirba naktimis kelinIkai, kad tik sukelt kuo maziau nepatogumu. Cia uzdaro ir darbai vyksta 15 metu.Zmones veluoja i darbus. Vazinejimas aplink kainuoja pinigus, nors zmones Lietuvoj uzdirba apgailetinai MAZAI.