Mes, žvejai mėgėjai, esame prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuvele

Komentarai

#2

Žvejoju gyva žuvele nuo penkerių metų,ir noriu toliau taip žvejoti.Visada laikausi žvejybos taisyklių,todėl visos nelegalios lydekos yra paleidžiamos.

(Vilnius, 2018-03-13)

#5

Aš pasirašau, nes toks būdas žvejybos neišnaikins žuvies.

(Vilnius, 2018-03-13)

#8

As pasirasau,nes tai mano megiamas zvejybos budas.

(Vilnius, 2018-03-13)

#9

Esu žvejas mėgėjas ir megstu žvejoti įvairiais būdais.

(vilnius, 2018-03-13)

#10

Pasirasau nes as uz kontrole , del istekliu issaugojimo , o ne uz draudimus . Nieko neturiu pries pati gaudymo buda , nors as lydeku ir nevalgau .

(Vilnius, 2018-03-13)

#14

As pasirasau, nes esu zvejys ir megstu zvejoti gyva zuvele.

(Vilnius, 2018-03-13)

#15

Tai nesamone

(Salcininkai, 2018-03-13)

#19

As pasirasiau ,nes is patirties zinau ,kad gaudymas gyva zuvele netoks paprastas budas kaip skamba is sono.Tokiu budu tikrai daug nepagausi su 2-3skrituliais.Cia ne tinklais kai issukuoja ezerus .Pradziai brakonierius sudrausminkit ,o jei zuvies istekliai negauses tada galvokit kaip cia draust gyva zuvim gaudyti.Jau tuo verslinei zvejybai atrisit rankas ir leisit viska ,o paprastam zvejui skritulio nebus galima imerkt i bala.Ne nuo to galo pradedat vyrai.Ijunkit galvas.

(Vilnius, 2018-03-13)

#21

nes Lietuva jau virsta į Drauduvą

(Jurbarkas, 2018-03-13)

#27

Aš pasirašau, nes manau kad tai pazeidžia žvejybos laisve

(Kupiškis, 2018-03-13)

#28

Aš pasirašau, nes manau sutinku su visomis išvardintomis priežastimis.

(Vilnius, 2018-03-13)

#35

Nes didesne nesamone sunku butu sugalvoti. Turi buti kaip vakaru valstybese: dideles privalu paleist, mazas gali imti(leistina. kieki vnt.)

(Alytus, 2018-03-13)

#37

Esu žvejys megėjas, kurio megėjiškos žvejybos įpročius norite pakeisti.

(Anykščiai, 2018-03-13)

#38

Aš pasirašau, nes nepritariu tokiam draudimui. Tinklus drauskit geriau!

(Ukmerge , 2018-03-13)

#43

gaudant tik dirbtiniais masalais išloš tik verslininkai, kurie to pasekoje padidins masalų kainas, kurios ir taip lyginant su visu pasauliu yra didžiausios. Nepasiturintys gyventojai (ypač senjorai, jų tarpe šis žūklės būdas plačiai paplitęs) taps brakonieriais, nors šis būdas žuvų ištekliams tiek pat žalos padaro kiek ir dirbtini masalai (nors panašu, kad dirbtini daugiau, nes traukiant masalą yra sužalojamos žuvys už kupros ar kitų kūno dalių, o tai puiki terpė plisti bakterinėms ligoms).

(Alytus, 2018-03-13)

#46

nes megstu zvejyba gyva zuvele, ir tai senos tradicijos!

(Anyksciai, 2018-03-13)

#50

neuždrausti žvejybos gyva žuvele būdų,

(Nemencine, 2018-03-13)

#53

Aš pasirasau nes, tai yra ydomiausias žvejybos būdas.

(Reading, 2018-03-13)

#58

Zvejyba gyva zuvele siekia senus laikus kai zmones apie kitus negyvus masalus net nezinojo,manau tokia zvejyba galima traktuoti kaip pavelda

(Vilnius, 2018-03-13)

#70

Kiek yra zveju ir kiek zuvies tikrai neisgaudys geriau uzdrausti versline zvejyba negu gyva zuvele. Pavyzdziui pats esu is Jurbarko aplink pilna tvenkiniu o ziema turime vaziuoti i Visbarus kad galetume ramiai pazvejoti gyva zuvele

(Jurbarkas, 2018-03-13)

#74

As pasirasau sia peticija nes pats megstu gaudyti gyva zuvele. Ir tikrai netikiu kad sis zvejybos budas yra pranasesnis uz spiningavima ir gaudyma negyvais masalais. NEBEPJAUKIT GRYBO

(Kedainiai, 2018-03-14)

#79

Nes esu Zvejys ir nenoriu kad visos zvejybos butu Plasmasines ar silikonines!

(Kartena, 2018-03-14)

#89

Apsurdas,visais laikais žmonės žvejojo įvairiais būdais ir nuo to gamta nenukentėjo.Geriau sprestų visuomenei vertingus ir reikalingus klausimus,o ne tokius kurie visiškai nereikšmingi.

(Klaipeda, 2018-03-14)

#92

Aš pasirašau, nes žvejoju gyva žuvele !

(Akmene, 2018-03-14)

#95

Dabar viską valdžia moka tik drausti. Su gyva žuvele nei prieš 50metų nieks nieko neišgaudė ir nepakenkė gamtai, nei dabar pakenks. Plėšrūnai, tokie kaip ūdros, audinės, kormoranai ir pan. parazitai kurių privisę kiekvienoj baloj - jie žuvį naikina masiškai, o ne vargšas žvejas atėjes su kibirėliu karosų ir tikslu pagauti tą lydeką. Juokdariai, besmegeniai ir neišmanėliai tik gali sumastyt draust ir šį žūklės būdą!!!

(Vilnius, 2018-03-14)

#98

Esu prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuvele

(Šakiai, 2018-03-14)

#102

Esu PRIES draudima zvejoti gyva zuvele

(Jonava, 2018-03-14)

#109

AS prieš ketinimus uždrausti žvejybą gyva žuvele

(VILNIUS, 2018-03-14)

#113

Aš pasirašau, nes esu prieš ketinimus uždrausti žvejoti gyva žuvele

(Vilnius, 2018-03-14)

#114

Aš pasirašau, nes tai tradicinis mėgėjiškos žvejybos būdas, o verslininkai įrodinėja, kad žuvies prisiveisė per daug, todėl reikia grąžinti jų tinklus. Tai leiskite daugiau sugauti mėgėjams-meškeriotojams, o ne drauskite jiems būdus ir priemones.

(Šiauliai, 2018-03-14)

#119

Griežtinkite kontrolę, o ne žvejybos būdus drauskite!!!

(Vilnius, 2018-03-14)

#131

jo jo draudimai draudimai ant draudimu dar apribojimai ilgis vinetai. Gal jau baikit knist prota vieni kitiems manau kas kaip megsta meskeriot tas taip ir tegu gaudo jus manot kad esat geresni tie kurie pagave palaeidzia isdraskytom ziaunom ne velnio jie nera geresni uz ta kuris saziningai pagaves ta zuvi pasiims su savim o nesaziningu yra tarpe visu ir tarp tu save pasikelusiu. Buki protingesni o ne pienburniai nesikandziokit vieni kitiems ziurekit saves.Uztenka jau tu draudimu tegu tik visi laikosi tu taisykliu kokios jos yra ir viskas cia butu gerai

(rietavas, 2018-03-14)

#136

As pasirasau.

(Göteborg, 2018-03-14)

#137

Užkniso su žvejų mėgėjų draudimais, tegul brakonierius gaudo...

(Rūdiškės, 2018-03-14)

#143

Nesu abejingas

(Šakiai, 2018-03-15)

#145

...Nes gana idiotiškų draudimų, o laikas sutvarkyti kontrolę, kad mėgėjai pažeidinėti ESAMUS įstatymus prarastų tam norą, o kai kurie piktybiniai - ir galimybes.

(Vilnius, 2018-03-15)

#150

Nes versline zvejyba vidaus vandenyse nesamone zuvu genocids

(Silute, 2018-03-15)

#151

Nes manau , kad šis žūklės būdas nekenkia gamtai labiau negu visi kiti leistini būdai, o gal net ir mažiau, taip pat jis turi senas tradicijas. Kas kenkia , tai verslinio brakonieriavimo rūšis.

(Vilnius, 2018-03-15)

#168

As pasirasau, nes pats esu zvejys

(Utena, 2018-03-15)

#180

Šis žvejybos būdas vienas iš maloniausių per žiemos periodą, kuris trunka labai trumpai, arba neivyksta apskritai dėl nesusidariusio ledo. Vasarą nematau nieko blogo, jei žvejys pastato tris skritulius ežere, kuriame dirbtiniais masalais praktiškai nepagaunama nei viena lydeka. Sąžiningumo dabartiniams žvejams dar šiek tiek trūksta, bet su laiku manau viskas optimizuosis.

(Vilnius, 2018-03-15)

#183

Pasirašau šią peticiją, nes manau kad kvailesnio draudimo negali būti. Plėšriųjų žuvų populiacijos dydis tikrai nepriklauso nuo žvejų mėgėjų sugaunamų kiekių. Viskas priklauso nuo gamtos sąlygų bei plėšrūnų jais mintančių. Kaip pavyzdys yra kormoranai,ūdros (kurių dabar jau yra galybė ir jų vieta ne raudonojoje bet juodojoje knygoje) garniai.

(Utena, 2018-03-15)

#188

Aš pasirašau

(Mažeikiai, 2018-03-15)

#191

Aš pasirašau, nes sprendimas uždrausti žvejybą gyva žuvele yra nesąmoningas, ir yra neteisingas kai kurių žvejų atžvilgiu, kurie propoguoja žvejybą gyva žuvele.

(Varėnos raj., 2018-03-16)

#192

Aš pasirašau. Žūklę skrituliais galima draust, bet nereikia draust žvejos gyva žuvele plūdine meškere. Gaudant plūdine didelės žalos nepadaroma ir galima paleist absoliučiai visas užkibusias žuvis nepadarant joms žalos.

(Vilnius, 2018-03-16)

#198

...užtenka vienui vienos taisyklės - pagautų žuvų skaičiaus ribojimas.

(Jurbarkas, 2018-03-16)